Ověření praktických dovedností

Ověření praktických dovedností – jak to vlastně je

Ráda píšu články, ve kterých mohu poskytnout zájemcům o umění řídit loď co nejvíce informací. Také si myslím, že naše stránky DÁMA ZA KORMIDLEMKAPITÁNEM V PODĚBRADECH jsou informacemi nabité. No, zkuste si trochu zaklikat! Uvidíte.

Proto mě překvapuje, kolik zájemců si objednává pouze základní kurz – teoretický. Kdo včas zavolal a zeptal se, tomu jsem zopakovala, jak to je, a koupil správně i s praxí.

Průkazu vůdce malého plavidla se lidově říká řidičák na loď. Myslím, že je to přirovnání trefné.

Vždyť jeho získání je dost podobné, jako získání řidičáku na auto. Také na vodě jsou podobné značky jako pro silniční dopravu, jezdí (pluje) se vpravo, nesmí se pod vlivem a mohla bych pokračovat.

Také s lodí musíte umět odbočovat, parkovat a couvat a nenabourat.

Proto ta praxe.

Zkuste jít na dopravní inspektorát a chtějte řidičák bez jízd, bez praktické zkoušky před komisařem a bez potvrzení PROSPĚL! Ani náhodou! Leda tak na mopeda!

K testům na Státní plavení správě ale také potřebujete „jízdy“! Bez nich – bez ověření praktických dovedností – dostanete papíry na člun s omezením výkonu do 20 kW, tedy na takového „mopeda“.

Předpokládám ale, že valná většina z vás si chce pořídit loď pořádnou, žádnou loudu, nebo si chcete užívat skútr, proto potřebujete řidičák komplet.

jetski-1101012_960_720

Takže ještě jednou:

Pro získání průkazu vůdce malého plavidla neboli řidičáku na loď, takového, s kterým můžete řídit loď bez omezení výkonu motoru, potřebujete ověření praktických dovedností.

Jak k takovému ověření přijít?

Vydává se v rámci kurzu vůdce malého plavidla. Většinou jeden den probíhá teorie, druhý den pak praxe na vodě. Pro začátečníky a méně zkušené je určen ještě praktický výcvik pod vedením zkušeného instruktora. Prostě někdo, kdo to hodně dobře umí, vás to naučí také. Tento výcvik je, na rozdíl od autoškoly, volitelný.

Možná vás napadne, proč je tedy ta praxe v ceníku zvlášť, když je nezbytná. Proč se neprodává jako komplet s teorií? Má to svou logiku. Protože budoucí majitel průkazu nevybírá, zda praxi ano nebo ne, ale zda s výcvikem nebo bez. Konečně, někomu možná bude stačit vedení nikoliv malého plavidla, ale plavidla opravdu malinkého.

Mám pro vás dobrou zprávu:

Pokud už máte koupený kurz pouze teoretický, lze praktický dokoupit kdykoliv. A také rychle zarezervovat termín.

Proto se podívejte ještě jednou sem: https://damazakormidlem.cz/prodejni-stranka-kurzy/ a zvažte, co s tím uděláte. Nebo zavolejte 603541378 a popovídáme si.

Jana

Kapitánem v Poděbradech

Damazakormidlem.cz

 

 

Jana Balcarová
Jsem držitelkou řady oprávnění včetně velitele námořní jachty. Lodě a plachetnice obzvlášť jsou mou celoživotní vášní. Jelikož mým povoláním je vzdělávání dospělých, spojila jsem vše v jedno. V mých kurzech vůdce malého plavidla pomáhám dalším a dalším budoucím kapitánům a kapitánkám k naplnění jejich snu. Více o mně

Otázky pro dámu za kormidlem

Pořádám kurzy vůdce malého plavidla neboli řidičáky na loď.

Dostávám právě tyto otázky:

  • Proč právě pro ženy?
  • To se kurzy nějak liší?
  • Jak jsi na ty kurzy přišla?
  • K čemu je takový kurz dobrý?
  • Jak to probíhá?

a ještě pár dalších. Pokud podobná otázka napadla i vás, klikněte a stáhněte zdarma:

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..